Campaniile de informare din cadrul Proiectului

Activitatea de informare si campanii este implementata prin Expertul informare grup țintă si Expertul campanii, împreuna cu Expertul campanii P1 si Asistentul social P2, cu rol de mobilizare si stimulare a participării grupului țintă si a altor actori locali in activitățile proiectului, precum si asigurarea logisticii necesare desfășurării in comunitate a activităților (spatii, dotări).

Jpeg

In cadrul activității A 3.1 Implementarea campaniilor de conștientizare, motivare, informare si consiliere pentru persoanele din mediul rural implicate in activități non-agricole, in vederea asigurării participării acestora la activități de formare profesionala privind oportunitățile de ocupare in domenii non agricole pentru persoanele ocupate in agricultura de subzistenta, expertul informare grup țintă ia legătura cu unitățile administrativ teritoriale partenere pentru a identifica persoane eligibile in cadrul proiectului si totodată furnizează (direct, telefonic, prin e-mail sau prin poștă) informații privind diverse aspecte generale și specifice ale proiectului, beneficiarilor și altor părți interesate, de la sediul Fundatia Serviciilor Sociale Bethany. Expertul informare grup țintă informează potențialii beneficiari cu privire la aspecte generale privind proiectul: serviciile oferite prin proiect, criteriile de eligibilitate, condițiile de accesare a acestor servicii, perioadele de implementare a diverselor servicii (cursuri de calificare, cursuri de inițiere burse ale locurilor de muncă etc.).

Informarea si recrutarea se va realiza prin campanii door-to-door/fata in fata, cu scop de a spori șansele de recrutare prin individualizarea informării, sau campanii de informare de grup, in cadrul cărora vor fi oferite beneficiarilor materiale informative despre proiect. Expertul informare grup țintă completează fisa de întrevedere/fisa de convorbire telefonica/precum si alte documente justificative in vederea recrutării persoanelor care respecta criteriile de eligibilitate ale grupului țintă.

In cadrul acestei activități principiul egalității de șanse a fost respectat pe deplin, astfel ca au fost recrutate ca grup țintă un număr de 82 femei din 141 persoane , fapt ce denota o pondere de 58,15%, rezulta faptul ca este depășit minimul de 53% femei participante in cadrul proiectului.

Campanie Informare